Προθέρμανση και σβήσιμο του κινητήρα (τον χειμώνα)
Προθέρμανση και σβήσιμο του κινητήρα (τον χειμώνα)
Ειδικά τις πολύ κρύες μέρες του χειμώνα θέλει ιδιαίτερη προσοχή!!!
Σε κάθε όχημα αυτοκίνητο είτε μοτοσυκλέτα η σωστή προθέρμανση του κινητήρα έχει σαν αποτέλεσμα την σωστή λειτουργία, μακροζωία
του, τη μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων.
Προθέρμανση του κινητήρα
Όταν ο κινητήρας είναι κρύος, δεν αφήνουμε ποτέ το αμάξι να δουλεύει στο ρελαντί μέχρι να πάει η ένδειξη της θερμοκρασίας στην μέση (ζεσταθεί ο κινητήρας) διότι έτσι προκαλούμε μεγαλύτερη ζημιά...
Ξεκινάμε να οδηγούμε αργά (1.500 - 3.000 στροφές) τα πρώτα 5 λεπτά, αφήνοντας τον κινητήρα να λειτουργεί στις χαμηλές έως τις μεσαίες στροφές και δεν επιταχύνουμε απότομα.
Σβήσιμο του κινητήρα
Αναλόγως τον δείκτη της θερμοκρασίας αφήνουμε η όχι λίγο τον κινητήρα σε κατάσταση ρελαντί πριν το σβήσουμε.
Τι διαδικασία προτείνω να ακολουθήσετε
του, τη μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων.
Προθέρμανση του κινητήρα
Όταν ο κινητήρας είναι κρύος, δεν αφήνουμε ποτέ το αμάξι να δουλεύει στο ρελαντί μέχρι να πάει η ένδειξη της θερμοκρασίας στην μέση (ζεσταθεί ο κινητήρας) διότι έτσι προκαλούμε μεγαλύτερη ζημιά...
Ξεκινάμε να οδηγούμε αργά (1.500 - 3.000 στροφές) τα πρώτα 5 λεπτά, αφήνοντας τον κινητήρα να λειτουργεί στις χαμηλές έως τις μεσαίες στροφές και δεν επιταχύνουμε απότομα.
Σβήσιμο του κινητήρα
Αναλόγως τον δείκτη της θερμοκρασίας αφήνουμε η όχι λίγο τον κινητήρα σε κατάσταση ρελαντί πριν το σβήσουμε.
Τι διαδικασία προτείνω να ακολουθήσετε
- 1. Πριν από όλα που έχετε να κάνετε μόλις μπείτε η καβαλήσετε το όχημα σας, εκκινήστε τον κινητήρα.
- 2. Όση ώρα (1-2 λεπτά) τακτοποιείται τα πράγματα σας (βάζετε ζώνη, φοράτε το κράνος ανοίγεται το ράδιο, κ.α.), το λάδι του κινητήρα έχει αρχίσει να κυκλοφορεί παντού μέσα στον κινητήρα.
- 3. Μόλις ετοιμαστείτε ξεκινήστε να οδηγείτε αργά (σε χαμηλές στροφές) για τα πρώτα 5 λεπτά.
- 4. Μην επιταχύνετε πάρα πολύ τα πρώτα 5 λεπτά.
- 5. Μόλις φτάσετε στον προορισμό σας ελέγξτε την ένδειξη της θερμοκρασίας κινητήρα και αναλόγως αφήστε τον κινητήρα σε κατάσταση ρελαντί ή όχι αν δεν χρειάζεται πριν τον σβήσετε.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου