Τα παλιά κτήρια σιδηροδρομικών σταθμών γίνονται... σπίτια



Η εταιρεία των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) προσπαθεί να αξιοποιήσει παλιά κτήρια σιδηροδρομικών σταθμών που δεν χρησιμοποιούνται πια, πουλώντας τα σταδιακά σε ενδιαφερόμενους αγοραστές. Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμά της Deutsche Welle, από το 1999 έχουν πωληθεί περισσότερα από 2.100 κεντρικές αίθουσες υποδοχής σιδηροδρομικών σταθμών σε ιδιώτες, επιχειρήσεις αλλά και δήμους. Η νέα χρήση των παλιών σταθμών εξαρτάται καθαρά από τους σκοπούς του εκάστοτε αγοραστή. Κάποια μετατρέπονται σε μπιστρό και χώρους εκδηλώσεων, άλλα σε βιοτεχνίες, ορισμένα σε μεγάλα διαμερίσματα για συγκατοίκηση και κάποια άλλα σε καλλιτεχνικά ατελιέ.

Πάντως το γεγονός ότι τα κτήρια των παλιών σιδηροδρομικών σταθμών πωλούνται, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι παύουν να περνούν τρένα από τις ράγες που βρίσκονται δίπλα τους. Για παράδειγμα στον σταθμό του Φάλκενμπεργκ σταματά κάθε δύο ώρες ένα τρένο του τοπικού προαστιακού σιδηροδρόμου για να αποβιβάσει και να παραλάβει επιβάτες που περιμένουν στην αποβάθρα. Τα παλιά μεγάλα κτήρια του 19ου και των αρχών του 20ου αιώνα δεν χρειάζονται πάντως. Σήμερα αρκεί ένα μικρό κτίσμα ως αίθουσα αναμονής.

Για το κέρδη της από την πώληση των παλιών σιδηροδρομικών σταθμών η εταιρεία των Γερμανικών Σιδηροδρόμων τηρεί στάση σιωπής. Πάντως δεν πρόκειται για πολύ μεγάλα ποσά. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, οι πωλήσεις αυτές εστιάζουν στη μείωση οικονομικών και άλλων κινδύνων για τους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους. Με απλά λόγια, στόχος της εταιρείας είναι τα κτήρια που δεν χρησιμοποιούνται πια να μην της στοιχίζουν χρήματα.

Πηγή: DW

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Ερώτηση για την Σιδηροδρομική σύνδεση της περιοχής μας κατατέθηκε στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας από περιφερειακή παράταξη. Διαβάστε αναλυτικά"

Πότε έκλεισε το παλιό κατάστημα της οικογένειας Φυντανίδη πριν τη μεταφορά του στην πλατεία της Ροδοπολης;

Τελικά αποτελέσματα εκλογών για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ στην Ροδόπολη Σερρων