AΥΛΑΙΑ ΣΤΟΝ ΛΙΘΟΤΟΠΟ


Λιγα λογια απο τον συγγραφεα Γιωργο Μακρη.....

Λοιπον εχω να πω και εγω κατι για την Αυλαια του θεατρικου μου εργου ΝΑ SEX-ΥΠΝΗΣΩ ΠΕΘΕΡΑ?
Το ταξιδι εφτασε στο τελος του...
Δυσκολο ταξιδι με πολλα προβλήματα...οδικο δυκτιο με λακουβες πολλες.
Ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε ολους τους συναδελφους μου. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ..Μη με ξεχασετε τωρα ε? Και το συντομοτερο θα τακτοποιηθουν τα παντα.
Σας ευχομαι τα καλυτερα..τυχη..υγεια..πολυ καλες επιλογες σε ολα τα εππιπεδα...
Ελενη..Σπυρο...Βασιλη...Γιωργο..Κωστα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ
Ευχαριστω την αλλη ομαδα Βασιλης Πρινιωτσκης και Βασιλης Αλεξοπουλος για ολη τη δυναμη της ψυχης του στη δουλεια..
Ενα μεγαλο ευχαριστω στο φιλο και χορηγο μου Vasileios Balomenos ..Βασιλη ευχαριστω χωρις balomenos doors..δε λειτουργει σωστα το ηθος ..η ποιοτητα...η λεξη εντιμοτητα....η λεξη στηριξη...ευχαριστω που ησουν διπλα μου ..και εγω θα σε εχω θες δε θες κοντα μου.
Ευχαριστω το μοναδικο κοριτσι και φιλη μου Maria Varkari με το Αρωμα Σμυρνης....Υπαρχεις διπλα μου 3 χρονια...και θα συνεχισω να υπαρχω κ εγω για εσενα ..σ'αγαπω και το ξερεις.
Ενα μεγαλο ευχαριστω κ σεβασμο στους χορηγους επικοινωνιας που με στηριξαν...
Ενα ευχαριστω στους υπολοιπους συντελεστες...Φωτογραφια Μαρια Ναουμ
Akis Melis studio για τη υπομονη σου.
Μ.Δαρρειος Ερμηνεια Τραγουδι Παραστασης
Την αδερφη μου...την οικογενεια μου...τον αγγελο μου *( ΠΑΤΕΡΑ).
Τελος αφησα τον πιο τρελο...φιλο..συνεργατη..αδερφο.. Nasos Rogas..Φιλε σε ευχαριστω για Ολα....τον αγωνα σου..τις μαχες σου..τη στηριξη σου...που υπηρχες διπλα μου σα φιλος...συνεργατης...σα μελος της οικογενειας μου..
Δημοσιες σχεσεις μου....και για τη ανανεωση της συνεργασιας μας εως 20200000000.
Τελος ευχαριστω ολους εσας που διαβασατε ολο αυτο το κειμενο και ολους τους Θεατες που με τιμησαν. Ευχαριστω και στους κατατοπους. Φιλους ..και Χορηγούς
Θα ξαναδωσουμε νεο ραντεβου..
Σας φιλω

Με εκτιμηση



















































































































































Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περιηγηση τρουφας στα Ανω Πορροια

Πότε έκλεισε το παλιό κατάστημα της οικογένειας Φυντανίδη πριν τη μεταφορά του στην πλατεία της Ροδοπολης;

Η ΓΑΙΑΟΣΕ θέλει να διαχειριστεί το άχρηστο τροχαίο υλικό, την αναμένουμε και Ροδόπολη ;